2010-07-08
 13:50:15

Sunkmamma nej tack

Vet inte varför jag fortfarande är kvar hemma.
Ska ut och träffa bästaste carro för fika men jag har fastnat i soffan. Man skulle ju kunna tro att det är för att jag är för fet men jag sitter med den lilla rosa datorn i knäet och shoppar loss på nelly.se. Ligger redan uppe i ett par tusen men på reor så kan man ju inte göra annat än att spara pengar eller hur. Måste ju tillägga att jag absolut inte är fet.

Dags att dra på sig klickeriklackissarna snart och väcka Elis, M är hos mormor ikväll så jag får vila (läs shoppa).
Jag har inte förstått varför folk såfort de blir mammor bara sunkar ner sig. Mannen de en gång gängade sig med gjorde det väl fasiken inte med en träningsoverallssunkmamma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: